שאלות כלליות
כיצד ניתן להתחבר לאתר?
ניתן להירשם ולהתחבר לאתר באמצעות כתובת מייל וסיסמה.
במידה וכבר נרשמת בעבר לאתר של Kiker, ניתן להתחבר עם אותם פרטי התחברות.
האם ניתן לשנות את כתובת המייל באתר?
לא ניתן לשנות את כתובת המייל, יש לפתוח חשבון חדש.
כיצד ניתן לקבל עדכונים על מבצעים/הטבות?
יש מבצעים שרק חברי המועדון שלנו מקבלים. וההצטרפות בחינם!
ניתן ומומלץ להצטרף לקבלת עדכונים על מבצעים והטבות בתחתית כל אחד מעמודי האתר ב ׳הירשמו למועדון נעלי קיקר׳.
מה המיקום שלכם?
סניף הדגל ממוקם בהרצל 22, נתניה.
שאלות בנושא קבלת ההזמנה
מה מדיניות המשלוחים ואספקה שלכם?
לפרטים ניתן לצפות בכל עת בעמוד מדיניות משלוחים וזמני אספקה
כמה עולה משלוח?
בכל הזמנה בסכום שעד (כולל) 350 ₪ עלות המשלוח הינה 29.90 ₪.
בכל הזמנה בסכום של מעל 350 ₪ עלות המשלוח הינה 9.90 ₪.
למה לא קיבלתי את כל המוצרים שהזמנתי?
ההזמנה שסופקה צריכה להכיל את כל הפריטים שהזמנת, אלא אם נמצאו פרטים שלא זמינים במלאי בזמן האריזה ולכן לא סופקו וכמובן לא יתבצע חיוב בגינם.
שאלות על אופן תשלום
האם בטוח להשתמש בכרטיס אשראי באתר שלכם?
תהליך הסליקה באתר מאובטח ע"י חברת סליקת כרטיסי אשראי והאבטחה המובילה בישראל (החברה עומדת בתקנים קפדניים של סטנדרטים ונהלי אבטחת מידע לפי דרישת חברות האשראי). נתוני האשראי המלאים כלל אינם מגיעים או נשמרים במערכות Kiker.
אילו שיטות תשלום אתם מקבלים?
ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי בלבד.
האם אוכל לבצע הזמנה טלפונית ולשלם דרך נציג?
אנו נשמח לתת שירות, תוכלו ליצור קשר בטלפון המופיע בעמוד צור קשר.
על הלקוח לבצע את הרכישה באתר, אנו רק ניתן שירות להכוונה.